Palvelu

Innovaatioita ihmisnäkökulmasta

Käyttäjälähtöisiä ja tulevaisuudenkestäviä ratkaisuja digitalisoituvaan toimintaympäristöön

Jatkuva asiakaskokemuksen kehittäminen on modernin liiketoiminnan perusedellytys. Monipuolinen tuote- ja palvelukehityksen osaamisemme tarjoaa työkalut luoda tarkoituksenmukaisia, kiinnostavia ja asiakaslähtöisiä ratkaisuja tosielämän tarpeisiin.

1

Palvelumuotoilulla kehität ihmislähtöistä ja kestävää liiketoimintaa

Autamme sinua syventämään ja hyödyntämään asiakasymmärrystä. Emme arvaile vaan ratkaisumme perustuvat tutkittuun tietoon, käyttäjälähtöisiin menetelmiin ja vankkaan kokemukseen teollisen ja julkisen puolen toimintaympäristöistä.

2

Onnistunut digitaalinen asiakaskokemus on menestyksen edellytys

Panostamalla ainutlaatuiseen käyttökokemukseen luot vahvemman yhteyden asiakkaaseesi ja saavutat todellista kilpailuetua. Ammattilaistemme tukemana varmistat, että ratkaisusi täyttää ja myös ylittää käyttäjän odotukset.

3

Vahva brändi rakentuu tuotteiden ja asiakkaiden tuntemuksen kautta

Emme tarjoa pelkästään kirsikkaa kakun päälle vaan kehitämme brändiä johdonmukaisesti aina tuotekehityksestä lähtien. Avullamme luot kestävää muotoilustrategiaa, kehität houkuttelevaa tuotteistusta sekä viestit tavalla, joka puhuttelee asiakkaitasi.

Miten voimme auttaa?

A

Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilulla syvennät asiakasymmärrystäsi ja kehität tarjoomasi aineettomia ominaisuuksia – olitpa sitten luomassa uutta tai kehittämissä olemassa olevaa.

B

Käyttäjätutkimus

Yhdistämme tutkimuksen osaksi tuote- ja palvelukehitystä, jolloin varmistamme, että ratkaisu palvelee kohdeyleisöä parhaalla mahdollisella tavalla.

C

Strategia ja innovaatio

Yrityksen strategia konkretisoituu tuotteissa ja palveluissa. Avullamme asetat kunnianhimoiset, mutta realistiset tavoitteet, tutkit uusia mahdollisuuksia sekä kirkastat fokusta konkretian kautta.

D

Brändi

Kehitämme brändiä liiketoiminnasta löytyvien faktojen pohjalta ja esitämme vahvuudet selkeästi yrityksesi arvojen ja persoonan mukaisella tyylillä.

E

UX/UI

Käyttökokemus on nykyaikana avainroolissa kilpailukyvyn kehittämisessä – niin digitaalisissa kuin fyysisissä käyttöliittymissä. Vahva käyttökokemus luo tyytyväisiä asiakkaita ja saa heidät ostamaan uudelleen.

X